Notre Dame'ın Kamburu 2
Notre Dame'ın zilini çalan Quasimodo, bir sihirbazın asistanı olan güzel Madellaine tarafından büyülenir. Ancak Quasi, sihirbazın, Madellaine'in gönülsüz yardımıyla sevgili çanlarını çalmayı planladığını öğrenir. Kendi kalbini dinleyen Quasi, gerçek aşkı bulmayı umuyorsa kendisinin de geçmişe bakması gerektiğini keşfeder.
Hala Notre Dame'ın sevgili çanlarının sadık koruyucusu olan Quasimodo, şimdi en iyi arkadaşı Esmeralda ve Phoebus'un küçük oğlu Zephyr'in yardımıyla onları çalıyor. Zephyr ile birlikte kötü büyücü Sarousch'un sahip olduğu gezici bir sirkte duran Quasi, Sarousch'un sevimli asistanı Madellaine tarafından büyülenir. Fakat açgözlü Sarousch, Madellaine'in gönülsüz yardımıyla, katedralin en ünlü çanını çalmayı planlar. Canavar dostlarının gülünç derecede yanlış bazı tavsiyelerinden cesaret alan Quasi, kendi kalbini dinler ve gerçek aşkı bulmak için kendisinin de geçmişe bakması gerektiğini keşfeder.