Şüpheli Düşünceler
Gabrielle hayır işi olarak görkemli bir Halston moda gösterisi hazırlamaya ve Wisteria Lane hanımlarını sergilemeye karar verir; Susan, Gabrielle'in aldatma sırrını öğrenir.
Hayatına anlam kazandırmak isteyen Gabrielle, hayır işi olarak görkemli bir Halston moda gösterisi hazırlamaya ve Wisteria Lane hanımlarını sergilemeye karar verir. Ancak Gabrielle'in şoke edici sırrını öğrenen Susan arkadaşına karşı pek de hayırlı şeyler hissetmez; Lynette iş zekasını bir dadı kapmak için kullanır; Bree Andrew'ün kontrolden çıkan davranışları konusunda ipleri ele almaya karar verir.