Kuruntu
Victoria ve Conrad, birbirlerine karşı sadakat ve bağlılıklarını yeniden ifade ederken test edilirler. Bu sırada Emily ve Amanda geçmişlerini bir sır olarak saklamak için mücadele ederken, her şeyi bilen Mason Treadwell daha derine iner.
Victoria ve Conrad, birbirlerine karşı sadakat ve bağlılıklarını yeniden tasdik ederken aralarındaki bağlar test edilir. Bu sırada Emily ve Amanda geçmişlerini bir sır olarak saklamak için mücadele ederken, her şeyi bilen Mason Treadwell daha derine iner; Nolan, Daniel'ı David Clarke hakkında sorgulaması konusunda Padma'yla yüzleşir ve Jack, Stowaway'i yeniden açar.