Tatlı Küçük Resim
Dört hanım, Mary Alice'in planladığı yemeği organize etmeye karar verir; Karl, Susan'la şartları görüşmek için Wisteria Lane'e döner.
Kendi hayatlarındaki huzursuzluklara rağmen, hanımlar Mary Alice'in vermeyi planladığı büyük akşam yemeğini gerçekleştirmeye karar verir; eşini aldatan Gabrielle, kendine dokuz yaşında bir şantajcı edinir; Bree, evliliğinin çatırdadığını gizlemekte zorlanır ve eski kocasıyla yüzleşen Susan birden fazla biçimde her şeyi ortaya döker.