Hastalıkta ve Sağlıkta
Kardeşi Robert (konuk oyuncu Chad Lowe) ondan yardım istediğinde Owen'ın kafası karışır; Judd ve Grace bir aile kriziyle karşı karşıya kalır; TK ve Carlos düğün günlerine hazırlanırken trajedi yaşanır.