Iron Man 2
Tony Stark, Demir Adam olduğunu herkese açıklamıştır. Ya da öyle sanmaktadır. Demir Adam zırhının ardındaki sırları paylaşmak istemez, çünkü bilginin yanlış ellere düşmesinden korkmaktadır.