Good Crazy
Lily ve Marshall bebek partisi yaptıklarında Marshall bebeğin yakında doğacağını fark edip paniğe kapılır.
Lily ve Marshall bebek partisi yaptıklarında Marshall bebeğin yakında doğacağını fark edip paniğe kapılır. Bu sırada Ted ve Robin ilişkilerinde uzlaşır ve Barney, Marshall'ı bir araba yolculuğuna çıkarır.