Kandehar
Frank, Micro'yu sorgularken bazı önemli noktaları atlar. Çok gizli görevlerin acımasız anıları, Frank'in geçmişini açıklığa kavuşturur.
Frank, Micro'yu sorgularken, onun her ikisinin de hayatını mahveden insanların üstesinden gelmek için yardım etmek istediğini öğrenir. Frank, "Agent Orange"nın İç Güvenlik Bakanlığı ajanı Ahmed Zubair'i infaz etme emri verdiği geçmişteki gizli bir askeri operasyonu yeniden yaşar. Micro, cinayetin bir videosunu bulduğunda örtbas etmeye çalışır; şimdi Micro ve Frank'in olayın arkasındaki adamın gerçek kimliğini bulmaları gerekir.