Karayip Korsanları: Siyah İnci'nin Laneti
Hafif üçkağıtçı fakat bir o kadar da sevimli Kaptan Jack Sparrow’un (Johnny Depp) korsanlık yaşamı, düşmanı kurnaz Kaptan Barbossa’nın, gemisi Siyah İnci’yi çalmasıyla alt üst olur. Karayip Korsanları, kesinlikle görmeniz gereken bir film.