Keegan-Michael Key, İzlanda Lav Yataklarında
Bear Grylls, Keegan-Michael Key'i almak için bir sırt roketiyle gelir ve İzlanda'nın lav yataklarında adrenalin dolu maceralarını başlatır.
Bir bilim kurgu filminden fırlamışçasına Bear Grylls, komedi yıldızı Keegan-Michael Key'i almak için bir sırt roketiyle gelir ve İzlanda'nın lav yataklarında adrenalin dolu maceralarını başlatır. 61 metrelik dik bir uçurumdan yaptıkları tehlikeli inişten dayanıklılıklarını test eden cumar kullanarak tırmanışına kadar, Keegan-Michael, gerçekten yaşamı değiştiren bir deneyimde zihinsel ve fiziksel sınırların ötesine itilir.