Ajanlar Bizi Seviyor
Olivia ve Huck, Huck ve eski ajan ekibi ile ilgili çok gizli CIA bilgilerini kamuyla paylaşma tehdidinde kimin bulunduğunu tespit etmelidir. David ve Abby, Cytron komplosunu derinlemesine araştırmaya devam etmektedir.
James'in Hollis ile ilgili bir haberi Washington gazetesinin ilk sayfasında yayımlanır ve bu durum Cyrus'ı çok kızdırır. Cyrus, Hollis ile ilgili haberleri yayımlamaması için James'i ikna etmeye çalışır. Huck'ın ajan grubu ile ilgili bilgiler kamuoyuna sızdırılmak üzeredir. Şayet bilgiler açığa çıkarsa Huck ve eski grubu hükümet tarafından yok edilme tehlikesi ile karşı karşıya kalacaktır. Huck ve Olivia bilgileri kimin sızdırabileceğini bulmak için büyük bir çaba sarf eder. Huck eski ajan meslektaşlarının tümünü aramalıdır. Harrison, Olivia'nın ilişkilerinde bir yanlışlık olduğunu fark eder ve yardımcı olmak ister fakat beklediğinden daha zor bir iş bulur. Abby ile David, ilişkilerinde bir engele rastlar.