Kendi Sesinden Charles
Ender bulunan görüntüler, daha önce hiç duyulmamış röportajlar ve Charles'ın kendisiyle yapılan unutulmuş röportajlar kullanılarak hazırlanan, Britanya'nın yeni hükümdarının samimi bir tasviri. Çok az görüldüğü haliyle Charles'ın hikâyesi: erkeklik arayışındaki oğul, radikal yeni bir yol izleyen prens ve görev ve arzu tarafından tuzağa düşürülen adam.