Kindred Ruhlar
Abbie, Crane ve Jenny normalliği bulmakta zorlanırken Kindred yeni bir tehdit olarak tekrar ortaya çıkıyor. Ekip, Kindred'ın neden kötülüğe dönüştüğünü anlamaya çalışırken, Crane, Zoe ile olan romantik ilişkilerinin uzun süreli sorunlara yol açmış olabileceğini keşfeder.