Kingsman: Gizli Servis
Colin Firth, Samuel L. Jackson ve Michael Caine de dahil olmak üzere olağanüstü bir kadro, gizli ajan grubuna katılan bir sokak çocuğunu konu alan bu aksiyon dolu casus-gerilim filminde başrolde.