Hyun Min Lee, Disney Animation'ın en sevilen filmlerinden Frozen'ın karakterlerinden biri olan “Olaf”ı çizmeyi öğretirken, karakterin neşeli mucizesini ve annesini kaybetmesini animasyon kariyerinde nasıl yol gösterici bir ışık haline getirdiğini paylaşıyor.