GAAudio DescriptionsClosed Captions
Wei-Ling Krallığı'na kraliyet ziyaretinde bulunan Sofia, Amber ve Prenses Jun, bir jaguarın ininde mahsur kalan babalarını ve kardeşlerini kurtarmak için birlikte çalışmalıdır. Prenses Mulan, bu bölümün özel konuğudur.
Wei-Ling Krallığı'na kraliyet ziyaretinde bulunan Sofia, Amber ve Prenses Jun, bir jaguarın ininde mahsur kalan babalarını ve kardeşlerini kurtarmak için birlikte çalışmalıdır. Disney Prensesi Mulan, bu bölümün özel konuğudur ve genç prenseslere bazı stratejik tavsiyeler verir.