Kaderin Gelişi / Hadi Zıplayalım
Kurye Paul, onun gözünden izlediğimiz bu özel bölümde Fineas ve Förb'ün evine, Doofenshmirtz Kötülük Şirketi'ne ve O.W.C.A'ya teslimat yaparken işinin bir parçasının da Danville'i kurtarmak olduğunu keşfeder. Rock grubu Love Handel, müzikle eşlik etmek için rollerine yeniden dönüyor./Förb'ün kişisel yer çekimi önleyici cihazından esinlenen Fineas, Danville'in her yerine trambolinler asmanın eğlenceli olacağını düşünür. Ne yazık ki Candace yer çekimi önleyici cihaza maruz kalır ve Jeremy'nin ailesinin önünde yemek odasında havada süzülürken soğukkanlılığını korumaya çalışır. Bu sırada Doofenshmirtz'ün dürüst Abe Lincoln'ü de içeren Doğruyu Söyle-matik'inde bir kötülük vardır.