Geyik
Nakil günü gelmiştir. Tüm aile bu önemli operasyon için hastanede toplanır. Rose'un hastalığı için bu aşama çok önemli olmasına rağmen günlük hayat onların yakasını bırakmaz. Anne, yeni kitabının tanıtımını yapar ve tacizle suçlanan yayımcısıyla ilgilenir. Claire, üvey kızına iyi baktığını kanıtlamalıdır. Marion gerçeklerden kaçar. Vincent yeni bir ilişkiye başlar.
Nakil günü gelmiştir. Tüm aile bu önemli operasyon için hastanede toplanır. Rose'un hastalığı için bu aşama çok önemli olmasına rağmen günlük hayat onların yakasını bırakmaz. Anne, yeni kitabının tanıtımını yapmalı ve tacizle suçlanan yayımcısıyla ilgilenmelidir. İfade vermek üzere karakola çağrılır ve onunla ilişkisinin sır olmadığını anlar. Caroline'in tek başına velayet talebinin ardından Claire, üvey kızına iyi baktığını kanıtlamalıdır. Marion, hastanenin otoparkında tanıştığı Louis sayesinde gerçeklerden uzaklaşarak usul usul inkâra savrulur. Vincent ailevi görevlerini unutarak yeni bir ilişkiye başlar.