Seçim
Yaşanan dramatik olayların ardından Carrie ne yapmak istediğine karar vermek zorunda kalır. Kesinkes terfi alacağı CIA'ye mi dönmeli, yoksa farklı bir hayata mı atılmalı? Brody, ailesinin geleceğine karar vermek üzere Faber'le buluşup bir içki içer. Saul ise gizli bir görevle meşguldür. Ve Quinn gidişatı tamamen değiştirecek bir karar alır.