Çekim Yasası
Dre, Rainbow’un onun maçoluğunu sorguladığını düşünürken, Pops ve Ruby aşk ilişkilerini yeniden alevlendirir.
Başka bir adam onu Rainbow’un önünde kovduktan sonra Dre, Rainbow’un maçoluğunu sorguladığını düşünür. Ancak Pops, oğlunun itibarını kurtarmasına yardım etmek için ortaya atılınca, Ruby (konuk yıldız Jenifer Lewis) bu erkeklik gösterisinin cazibesine kapılır ve ikilinin aşkları yeniden alevlenir. Bu arada Junior, okul piyesinde kız kardeşi Zoey’nin "Juliet" oyununda "Romeo"yu oynamak için seçilince işler garipleşir.