Çete Kanunu
Botsvana'nın amansız savaş alanlarında çete üyesi olmak ölüm kalım meselesidir. Güç sayılarla gelir, ancak zafer yalnızca kurallarına göre oynayanlara aittir.
Botsvana'nın çetin savaş alanlarında çete üyesi olmak her şeydir. Güç sayılarla gelir, ancak zafer yalnızca çete kurallarına göre oynayanlara aittir. Kalabalıktaki yerinizi nasıl kazanacağınız ve onu korumak için nasıl savaşacağınız bir ölüm kalım meselesidir. Afrika'nın en büyük çeteleri çarpıştığında, yalnızca gerçek güce, zekaya ve ekip çalışmasına sahip olanlar hayatta kalacak.