Uzun ve Fırtınalı Yol
Paul McCartney ve Rick Rubin, McCartney'nin şarkı yazarlığının nasıl zamanla değiştiğini, John Lennon ile yaratıcı ortaklığını ve solo sanatçı olarak gelişimini konuşuyorlar.