Geçici İkamet
Michael, en güvendiği danışmanlarının ölümünün ardından, dünyadaki yerini öğrenebilmek için görü arayışına çıkar. Kâfir babasının müritleri, yazgısının ne olduğunu Michael'a gösterir.