İtibar Avı
Jim, Cheryl Florida'dayken ondan habersiz garajı puro salonuna dönüştürme fırsatını yakalar ve çocukların eski mobilyalarını ve kıyafetlerini hayır kurumlarına bağışlar. Tam son bebek eşyalarını boşaltmayı bitirdiğinde Cheryl, Jim'i arayıp büyük haberi verir.