Cinayet Değil İrade
Peter bodrum katını bir bara çevirir ve Lois popüler bir şarkıcı olur. Stewie diş çıkarmaya başlar ve bir zaman makinesi icat eder.
Peter, Chris'in futbol maçında erkek sandığı bir kadını yumruklar. Ev hapsinde canı sıkılan Peter bodrum katını bir bara çevirir ama Lois tüm ilgiyi üzerine çekecektir. Bu sırada Stewie diş çıkarma acısından kurtulmak için bir zaman makinesi icat etmeye çalışır.