Yalnız Palmiye
Claire ve Marion, Léonie ve Lou'yla tatile çıkar ama mutsuzluk peşlerini bırakmaz. Bir çocuğun kaybolduğunu duyarlar, Marion bu olaya kafayı takar. Claire, üvey kardeşiyle bağ kurabilmek için tatili değerlendirmeye çalışır ama bu pek kolay değildir. Fırtına sertleşirken otelde kapalı kalırlar. Claire kardeşinin bir âşığı olduğunu, Marion da Louis'nin hastanede gönüllü palyaçoluk yaptığını öğrenir.
Claire ve Marion, Léonie ve Lou'yla tatile çıkar ama ızdırap güneşin altında da can yakar. Adadayken bir çocuğun kaybolduğunu duyarlar ve Marion bu olaya kafayı takar. Claire, üvey kardeşiyle bağ kurabilmek için tatili iyi değerlendirmeye çalışır ama bu pek kolay değildir. Kaldıkları yerde, Anne'in kitaplarına hayran olan Sarah'yla tanışırlar. Bu cennet gibi ortamda gerçek ortaya çıkacaktır. Fırtına sertleşirken Claire, Marion, Sarah ve diğer iki kız bir yerde kapalı kalır. Claire, kız kardeşinin bir âşığı olduğunu fark eder. Marion, Louis'nin hastanede gönüllü palyaçoluk yaptığını öğrenir. Dışarı çıkamayan kız kardeşler fark ettikleri şeylerle baş başa kalırlar.