Memleket
Sam'in Doğu Almanya polisine katılması ailesiyle gerginlik yaşamasına neden olur. Sam'in arkadaşı Raiko, işler kötüye giderse onu koruyacağına söz verir, bu sırada ranza arkadaşı Henry ise baskıcı ailesinden kurtulmanın bir yolunu aramaktadır. 9 Kasım gecesi duvar sonunda yıkılır ve her şey değişir.