Doğum Sancısı
Homer asansörde bir bebeğin doğumuna yardım eder ve kendini çocuğa yakın hisseder. Bu arada Lisa, daha iyi çalışma koşulları elde etmek için verdikleri savaşta profesyonel ponpon kızlara destek olur.