Le Mans '66
Gerçek hikayeye dayanan filmde, vizyoner otomobil tasarımcısı Carroll Shelby ve korkusuz sürücü Ken Miles, 1966'daki Le Mans'ta Enzo Ferrari'nin yarış arabalarına karşı pistteler.
Matt Damon ve Christian Bale, birlikte Ford Motor Company için devrim niteliğinde bir yarış arabası inşa eden ve Enzo Ferrari'ye karşı 1966'daki Le Mans'ta liderliği ele geçiren vizyon sahibi Amerikalı otomobil tasarımcısı Carroll Shelby ve korkusuz İngiliz sürücü Ken Miles'ın gerçek hikayesinde karşımızdalar.