LEGO Marvel Avengers: Mission Demolition
Tamamen yeni bir animasyon “LEGO Marvel Avengers: Mission Demolition", imza niteliğindeki popüler hikaye serisinin onuncu yapımıdır. Marvel Studios ve LEGO Group'un bu yeni hikayesinde, genç, hevesli bir kahraman ve bir süper kahraman hayranı, Avengers'ı dünyadan silmeye çalışan güçlü bir kötüyü yanlışlıkla serbest bırakır.
Tamamen yeni bir animasyon “LEGO Marvel Avengers: Mission Demolition", imza niteliğindeki popüler hikaye serisinin onuncu yapımıdır. Marvel Studios ve LEGO Group'un bu yeni hikayesinde, genç, hevesli bir kahraman ve bir süper kahraman hayranı, Avengers'ı dünyadan silmeye çalışan güçlü bir kötüyü yanlışlıkla serbest bırakır. Iron Man ve Avengers dünyayı kurtarmaya her zaman hazır ama kötülerle savaşmak karmaşık bir iş. Damage Control burada devreye giriyor: İşi etrafı temizlemek! Ama yeni ve güçlü bir kötü, Avengers'ı yok etmek için bir plan yapar. Artık dünyanın tek umudu alışılmadık bir kahraman, Damage Control'de çalışan, Dennis adında, dokunduğu her şeyi yerle bir eden, genç, sakar bir işçi. Dennis, hayal ettiği gibi bir kahramana dönüşüp Dünya'nın en güçlü kahramanlarını kurtarabilecek mi?