Beni Öldürüyor
Temel cerrahi beceriler konusunda hızlandırılmış bir kurs almak için bir grup Suriyeli doktor, Grey Sloan Hastanesi'ne gelir. April, Matthew'a bekareti konusunda itirafta bulunmaya karar verir ve ameliyata girecek birkaç hasta enfeksiyon kapar.
Sarsıcı haberler alan Meredith ve Derek, çocuklarının geleceği için önleyici adımlar atarlar. Bir grup Suriyeli doktor, sahada uygulamayı planladıkları temel cerrahi becerilerle ilgili hızlandırılmış bir kurs almak için Grey Sloan Hastanesi'ne gelir. April, bekareti ile ilgili gerçeği Matthew'a açıklamaya karar verir. Ameliyata girecek birkaç hastanın enfeksiyon kapması, doktorlardan birinin suçun kendisinde olup olmadığını merak etmesine neden olur.