Oyunlar Başlasın
Bir balonun mekanik arıza geçirmesi ve motorunun alev alması üzerine Athena ve 118, tıklım tıklım dolu bir spor stadyumunun hem içindeki hem de dışındaki masumları kurtarmak zorunda kalır. Bobby ve Athena, May'i üniversitenin ilk gününe bırakıp balayı planlarını tartışırken, Maddie ve Chimney çift terapisine gider.