Genç bir adam tren raylarına düşer.
Zengin bir mucit, Grey Sloan'a gelir ve Koracick'ten yardım ister. Meredith, çok az miktarda insülin kullanan şeker hastası bir kadını kurtarmaya çalışır. Jo ve Link, tren raylarına düşen genç bir adamın hayatını kurtarmak için çabalar.