Yok Olma Numarası
Bir yatırım fonu yöneticisi, yatırımcıların milyar dolarlarını dolandırdığı için hakim karşısına çıkar fakat mahkeme çıkışında kaçırılır. Daha sonra, öldürüldüğüne dair görüntüler ortaya çıkar. Ancak görüntülerin sahte olma ihtimali var mıdır?
Zengin bir yatırım fonu yöneticisi olan Gerry Roberts, yatırımcıların milyar dolarlarını dolandırdığı için hakim karşısına çıkar fakat mahkeme çıkışında, korumaları arasında Tommy ile Adam olmasına rağmen kaçırılır. Tüm bu kaosun içinde, adliye önündeki bir protestocu, kaçan aracın çarpmasıyla ölür. Daha sonra, Gerry'nin öldürüldüğünü gösteren bir video kaseti ortaya çıkar. Ancak görüntülerin sahte olma ihtimali var mıdır? Öte yandan Megan, babasıyla ilgili gerçeği öğrenmeye çok yaklaşır.