Sadakat
Siyasi güçler, Brody'yi ulusal kahraman olarak lanse etmek üzere büyük planlar yapar ancak sergilediği tuhaf davranışlar medyadaki imajını zedeler. Başka bir yerde Carrie, Brody ile Abu Nazir bağlantısı için kanıtlar peşindedir, Saul ise terör finansörlerinin para izlerini takip etmek üzere ona katılır.