Çatıdaki Yağmuru Dinle
Yoldaki bebekle birlikte Gabrielle'in evliliği sallanmaya başlar; Lynette, yeni genişleyen ailesini kucaklamaya çalışır; Orson'un gizemli geçmişi açığa çıkmaya başlar.