Yalnız Yaşa ve Bunu Sev
Kötü huylu yaşlı Bayan McCluskey ile hayatını kurtardıktan sonra bir anlık arkadaşlık eden Lynette, yapılan hiçbir iyiliğin cezasız kalmadığını öğrenir.
Kötü Bayan McCluskey ile bir anlık arkadaşlık eden Lynette, yapılan hiçbir iyiliğin cezasız kalmadığının farkına varır; kendisi de artık bekar olan annesi, aşk hayatlarını yeniden canlandırmaya kalkışınca, hala Mike ile ayrılığının etkisinde olan Susan durumdan utanç duyar.