Beni Unutma
Michael kimliğini korumak için Miami'ye döner ancak Strong, Michael'ın arkadaşlarıyla iletişim kurmasını yasaklayarak eve dönüşünü engeller.
Michael, kimliğini ifşa etmeye çalışan bir sosyopatın izini sürmek için Miami'ye döner. Yeni yönetici Ajan Strong; Fiona, Sam ve Jesse'nin onunla iletişim kurmasını yasaklayınca sinirler gerilir. Michael'ın isteğinin aksine, değer verdiği insanları güvende tutmak için onlardan uzak durması gerekecek.