Havada Aşk Var
İpucu arayışı devam eden Mike, bir komşunun evine girip gergin ev sahibi tarafından vurulur ve çıktıkları yemekte durumu Susan'dan saklamaya çalışır.
Wisteria Lane'de Sevgililer Günü ve - neredeyse - her yerde aşk kokusu var. En sevdiği tesisatçı hakkındaki sürpriz gerçeği öğrenene kadar Susan, Mike Delfino ile çıkacağı romantik randevu için heyecanlıdır; Bree, kocası Rex hakkında yeni bir şey öğrenir; Lynette'in huysuz yaşlı komşusu (Kathryn Joosten), Scavo ikizlerini hırsızlıkla suçlar; Gabrielle'in iş maceraları "Siesta King" (konuk oyuncu Jon Polito) için yatak modeli olma teklifi almasıyla devam eder.