Luna'nın Mega Güvesi / Kaptan Korsan Robot
Ay Kızı, Motsuki'den öç almak ve Ay'a dönmek ister. Korsan Robot, Octobella'dan gemisini geri alabilmek için Pijamaskeliler'in kaptanı olur.