Luxo Jr.
Bir bebek lamba, oynayacak bir top bulur ve top patlayana kadar her şey eğlencelidir. Büyük Luxo, çocuğunun sakinleşeceğini düşünürken, Luxo Jr. on kat daha büyük bir top bulur.