Malefiz: Kötülüğün Gücü
Disney'in hafızalardan silinmeyen kötü karakterinin hikayesi baş rolünde Angelina Jolie'nin oynadığı Malefiz: Kötülüğün Gücü ile devam ediyor. Malefiz ve vaftiz kızı Aurora; düğün, beklenmedik müttefikler ve yeni karanlık güçler onları farklı taraflara çekince, bağlarını sorgulamaya başlar.
Disney'in hafızalardan silinmeyen kötü karakterinin hikayesi Malefiz: Kötülüğün Gücü ile devam ediyor. Yıllar Aurora ve Malefiz'e iyi gelmiştir. Kalp kırıklığı, intikam ve nihayetinde sevgi ile başlayan ilişkileri gelişmiştir. Ancak insanlar ve periler arasındaki nefret devam etmektedir. Aurora'nın Prens Philip ile yaklaşmakta olan evliliği Ulstead Krallığı ve komşusu Moors'u birleştireceği için sevinçle karşılanmıştır. Ancak, beklenmedik bir karşılaşma güçlü ve yeni bir ittifakın habercisi oluyor ve sadakatleri sınanacak şekilde Malefiz ile Aurora Büyük Savaş'ın tarafları haline geliyorlar. Böylece gerçek bir aile olup olamayacaklarını sorguluyorlar. Malefiz: Kötülüğün Gücü filminin yıldızları Angelina Jolie, Elle Fanning ve Kraliçe Ingrith rolünde Michelle Pfeiffer.