Marvel's Behind the Mask
Marvel's Behind the Mask, günümüzde tanıdığımız ve sevdiğimiz süper kahramanların ardındaki kimliğin gücünü inceleyen bir özel belgeseldir. Bu efsanevi Marvel yaratımları ve hikayeleri, yalnızca dış dünyayı yansıtmakla kalmamış, aynı zamanda kendi kimliklerimizin ve gerçekte olduğumuz kişilerin de bir yansıması haline gelmiştir.