Mary Poppins
Her konuda iyi Mary Poppins'e (Julie Andrews) katılın ve eğlenceli bir tatil geçirin. Mary, her şeyi mucizevi bir şekilde, bir oyuna dönüştererek tuhaf maceralar yaratabilme yeteneğine sahiptir. Ayrıca, unutulmaz bazı diğer karakterler de sizleri büyüleyecek. Çok yetenekli baca temizlikçisi Bert (Dick Van Dyke) gibi... Bu ölümsüz Disney klasiğinden keyif almak, bir paket şekere ihtiyacınız yok.