Sınırı Aşmak
Kanata, Mystere'yi geri almak için kalan son roketle Weisheit'ın peşine düşmeye karar verir. O ve Noir, Kaya Kent'in halkıyla vedalaştıktan sonra sonunda Weisheit'ın onları sabırsızlıkla beklediği Histoire'a varırlar.