Mickey: Bir Fare Hikayesi
Mickey Fare, dünyanın hemen her yerinde sevincin ve masumiyetin simgesi olarak bilinir. Mickey, ses senkronizasyonlu ilk kısa animasyon olan Steamboat Willie’yle bir anda büyük bir sansasyon yarattı. Onyıllar içinde, gerek yaratıcısının müthiş kariyerini gerekse temsilcisi hâline geldiği ulusun geçirdiği dramatik toplumsal değişimleri yansıtan çarpıcı derecede farklı versiyonlara evrildi.