Mickey&Minnie Yeni Yıl Dileği
Her Yeni Yıl'da Mickey, Minnie ve ekip bir araya gelir ve geleneksel kutlamalarını paylaşır, ama bu yıl hepsi dünyanın farklı yerlerindedir ve herkes çılgınca zamanında eve, yani Hot Dog Tepesi'ne dönebilmek için uğraşır. Eve dönüş yolunda karşılarına çıkan bütün engellere rağmen, Minnie Yılbaşı Dilek Yıldızı'ndan bu yıl bütün arkadaşlarıyla bir arada olmayı diler - ve Noel Baba'nın özel yardımıyla bu dilek gerçek olur!