Mickey'nin Konseri
Mickey, grubunu "Turkey in the Straw" çalmaya ikna etmeye çalışan, iğrenç fıstık satıcısı ve flütçü Donald Duck ile uğraşmak zorunda kalan, hayal kırıklığına uğramış bir grup lideridir ve "William Tell Uvertürü" konseri bitmeden önce bir kasırga çıkar.
Mickey, grubunu "Turkey in the Straw" çalmaya ikna etmeye çalışan, iğrenç fıstık satıcısı ve flütçü Donald Duck ile uğraşmak zorunda kalan, hayal kırıklığına uğramış bir grup lideridir ve "William Tell Uvertürü" konseri bitmeden önce kasırga çıkar. Bu çizgi film çok başarılı oldu, Donald'ı her zamankinden popüler hale getirdi ve daha sonra Milestones for Mickey'ye (1974) dahil edildi. Şef Arturo Toscanini, en sevdiği çizgi film olarak adlandırdı.