CANIM ANNECİĞİM
Grace, KKT'nin geçmişi hakkında daha fazla bilgi edinmek için Chanel'den yardım ister ve sonuçta düşmanından çok da farklı olmayabileceğini fark eder. Bu arada Dekan Munsch, Red Devils'in son hedefi haline geldiğinde "sapık" olur.