Müfettiş Gadget
Şeytani Doktor Claw ile karşılaştıktan sonra ölümden dönen bir güvenlik görevlisinin hayalleri gerçek olur. Zeki ve güzel Doktor Brenda Bradford onu sibernetik bir polis memuruna dönüştürür.
MÜFETTİŞ GADGET bedeninde hareketli pek çok parçayla birlikte çılgın, tuhaf ve komik maceralarla dolu hayatına hızla giriş yapar. Tehlikeli bir kurtarma operasyonunda saf ve budala bir güvenlik görevlisi olan John Brown (Matthew Broderick) şeytani Doktor Claw'un (Rupert Everett) gazabına uğrar ve ölüm döşeğine düşer. Robotik alanında uzmanlığını test etme şansı yakalayan zeki Doktor Brenda Bradford (Joely Fisher) onu Müfettiş Gadget'a, yani suça karşı savaşan birine dönüştürür. Zalim Claw'u alt etmek için Gadget'ın siber kıyafetinde saklı bütün teknolojik numaralara ihtiyacı olur. Tabii önce Claw bizim kahramanımızı parçalara ayırıp dünyayı kasıp kavurmazsa!